Обмін товару належної якості
Покупець має право обміняти або повернути куплений товар належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня продажу. Це можливо у випадках, коли:
— Товар не був у вживан, і його стан повністю придатний для використання.
— Зовнішній вигляд товару збережений — тобто, на ньому відсутні подряпини, потертості, відколи й інші дефекти покриття.
— Упаковка товару збережена в повному комплекті.
— Покупцем пред’явлений товарний, касовий чек або інший документ, що підтверджує придбання товару в інтернет-магазині «Мір кухні».
Обмін товару неналежної якості
Протягом усього гарантійного терміну експлуатації покупець має право обміняти або повернути в магазин куплений у нас товар неналежної якості.
Можливо, відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» перед тим, як здати або обміняти товар, буде потрібно проведення технічної експертизи
Способи повернення товару
Надішліть товар поштою або кур’єрською службою на адресу магазину-відправника, який вказаний у накладній. Для уточнення інформації, зателефонуйте нашим операторам по номеру: +38 067 660 91 77
Якщо у вас немає мобільного додатку Нової Пошти і повертається товар належної якості, вартість пересилки повернення оплачує клієнт за тарифами кур’єрської служби.
Скористуйтеся послугою «Легке повернення» від Нової Пошти, щоб у декілька хвилин повернути посилку, яка не підійшла. Дана функція є абсолютно безкоштовною та доступна лише у мобільному додатку Нової Пошти. Повернути посилку можна з відділення, поштомату та кур’єром (якщо повернення на адресу, то буде нарахована доплата за адресне обслуговування ).
Ви маєте 14 днів для повернення товару належної якості у пакуванні виробника. Попередьте нас заздалегідь, що будете повертати товар.
Якщо повертається товар з дефектом або браком, наш магазин оплатить пересилку.
Повернення грошей
Після отримання товару назад і оформлення повернення, грошові кошти будуть переведені на ту ж карту, з якої відбувався розрахунок.